Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі

Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі

Саймасаева Айслу Женисқызы
бас дәрігердің емдеу-диагностикалық жұмыстары жөніндегі орынбасары
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің (аудит) басшысы

Оңтүстік Қазақстан облыстық консультативтік-диагностикалық медицина орталығының сапа саласындағы стратегиялық мақсаты ұсынылатын медициналық қызметті пациенттердің талаптарын (сұраныстарын) және болжамын қанағаттан-дыратындай ұдайы жақсарту, Орталықты еліміздің медициналық қызмет нарығындағы көшбасшыларының бірі ретінде таныту. Осы міндеттерді, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 173 «Медициналық қызметтер көрсету сапасына ішкі және сыртқы сараптамаларды ұйымдастыру мен жүргізу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығын орындау үшін ОКДМО-да Пациентті қолдау және ішкі бақылау(аудит) қызметі құрылды.

Ішкі бақылау қызметі көрсетілетін медициналық қызмет сапасын басқарудың заманауи механизмдерін ендіру мақсатында 2011 жылғы мамыр айынан бері жұмыс істейді (ОКДМО-ның 10.05.2011 жылғы №96-ө бұйрығы).

Ұйымдастыру құрылымы және ОКДМО-ның Пациентті қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметінің құрамы

Пациентке қолдау көрсету және ішкі бақылау (аудит) – медициналық ұйым деңгейінде жүзеге асырылатын медициналық қызмет сапасын басқару бойынша және сәйкесінше өкілеттілік берілген медициналық ұйымның құрылымдық бөлімі

Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің (аудит) басшысы - бас дәрігердің емдеу-диагностикалық жұмыстары жөніндегі орынбасары - А.Ж. Саймасаева

 

Пациенттер мен қызметкерлер сауалнамаларының талдауы бойынша қорытынды

Сауалнамаға қатысушылар барлығы:

- пациенттер мен алып жүруші тұлғалар – таратылғаны 70 сауалнама, толтырылғаны - 67 (95%);

              I  Пациенттер сауалнамасы

1) Өтініш жасау себептерімен:

- Алдыңғы өтініш бойынша қанағаттануы – 32,8%;

- Сақтандыру шарттары бойынша -7,5%

- Кеңес бойынша – 13,4%;

- Басқа медициналық ұйымның жолдамасы бойынша – 38,8%;

- Басқалар (өз еркімен ақылы тексерілу) – 7,5 %.

2) Дәрігерлер жұмысын бағалау:

- Сыпайылық және әдептілік – ықыласпен және тілектестікпен - 85,1%; жауап беруге қиналам – 13,4%;

- уақыттың және пациентке зейінінің жеткіліктілігі – ия толықтай - 61,2%, жоқтан ия көбірек - 23,9%, иядан жоқ көбірек- 13,4%

- тексеру және орындаған зерттеулердің нәтижелерін түсіндірудің айқындығы және қол жетімділігі – жақсы 62,7%, қанағаттанарлық – 23,9%;

- олардың кәсіби біліктілігі- жоғары- 35,8 %, қанағаттанарлық – 49,3%

3) Медициналық бикелер жұмысын бағалау:

- Сізге қажетті көмек және зейін орта медициналық персонал тарапынан қамтамасыз етілді ме - ия толықтай - 23,9%, жоқтан ия көбірек -62,7%, иядан жоқ көбірек - 11,9%

- олардың кәсіби біліктілігі- жоғары - 74,6 %, қанағаттанарлық – 23,9%

4) Жалпы сұрақтар:

- Біздің ұйымдағы қызмет көрсету мәдениетіне жалпы қандай баға бересіз - қанағаттанарлық - 98,5

- Медициналық көмек сапасының нәтижесі қанағаттандыра ма - ия толықтай 10 % жоқтан ия көбірек - 90,5%

- Орталықтың медициналық қызметі және пациенттердің құқы туралы ақпараттардың қолжетімділігі және көрнекілігі - Жоқтан ия көбірек - 98,5%

- Медициналық тіркеу орнының қызмет көрсету деңгейі - қанағаттанарлық 78% жауап беруге қиналам - 20 %

- Ақылы қызмет кассаларының қызмет көрсету деңгейі - қанағаттанарлық 98%

- Анықтама бюросының қызмет көрсету деңгейі - қанағаттанарлық - 80%, жауап беруге қиналам - 15%.

- Біздің ұйымда медициналық қызмет үшін ақыны тікелей медициналық персоналға төлеген кезіңіз болды ма (төлем құжаттарын ресімдеусіз) - жоқ 100%

Сатенова Ж.И. Баймухамбетова Э.З. Ибрагимова А.Е. Кенжебекова Ж.П. Гаврильчик О.А. Саметова Н.А. – хатшы Куприянова Н.П. Джанысбаева Ш.А. Достиярова К.С. Юнусов Г.Ш. Волосок Т.М. Кенжебекова К.А.

- Медициналық ұйымдарда «Пациентті қолдау және ішкі бақылау(аудит) қызметі» жұмыс жасайтынын білесіз бе? - ия - 47,8%, жоқ - 50,7%

- Тексерілуге келген медициналық ұйымның «сенім телефонының» номерін білесіз бе? Ия - 35,8%, Жоқ - 62,7%.

- Ұсынылған медициналық қызмет сапасына қанағаттанбаған жағдайда туындаған мәселе санатын көрсетіңіз – дәрігердің қабылдауын немесе тексеруін күту 15 минуттан артық - 62,7%, анықтам немесе тіркеу орнында ұсынылған мәліметтің жеткіліксіздігі - 11,9%

- Сұрақтың шешілуі бойынша «Пациентті қолдау және ішкі бақылау(аудит) қызметі» өтінішпен бардыңыз ба? - жоқ 100%

Арыз-шағымыңыз және ұсынысыңыз болған жағдайда Сіз Орталықтың «Пациентті қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметіне», сенім телефонына хабарласа аласыз: 39-54-56, бұдан басқа өтініштер мен пікірлер ОҚО денсаулық сақтау басқармасының CALL-орталығында, байланыс телефоны 39-31-60, электрондық поштасына gkkp_okb@mail.ru, қабылданады.

Сұрақтармен жауаптар

Жанерке  |  09-12-2017г.
Суббота куни жумыс жасайсыздарма?
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Нұржамал  |  27-07-2017г.
Сәлеметсізбе! Мен сізден сұрайын дегенім, осыдан 5-6 жыл бұрын сіздерде Ляззат Кенжебаевна деген гинекологқа көрінуші едім. Бірақ, ол кісіні сіздерге барып таппадым. Өтініш, Ляззат Кенжебаевнаның телефон номерін берсеңіздер немесе қайда істейтінін айтсаңыздар. Рақмет.
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Ерлан  |  15-07-2017г.
Сәлеметсіздерме, балалардың ішкі құрттарын анықтайтын анализдер жайлы прайс лист барма? жіберіңіздерші
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Назкен  |  19-06-2017г.
Салеметсиз бе! Сиздерде ЛОР бар ма ?
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Nurlan  |  19-06-2017г.
Саламатсыздар ма! Урологқа қалай сұрақ қойсақ болады? Тізімде андролог уролог жоқ екен.
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Ринат  |  25-02-2017г.
Сіздердегі уролог андролог дәрігер каншалыкты білікті жане білімді? Матрикс Уролог аппаратын кашан келеді екен?
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Нуркен  |  15-02-2017г.
Саламатсыздар ма! Уролог-андролог маманы бар екен. Қандай аппаратпен емдейді? Алдын Нұрлан деген уролог дәрігер бар еді. Ол кісі онша дұрыс емдемеген еді. Тәжірибелі маман емес. Опытный, білікті андролог уролог дәрігер мамандарды тартсаңыздар екен. Заманауи аппаратпен емдесеңіздер екен. Анау Яровит деген лазері істемейтін аппаратпен емдеп. Түк пайдасы жоқ
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Олеся  |  14-02-2017г.
Здравствуйте!Собираемся к вам приехать на мрт с контрастированием для диагностики рассеяного склероза!Но у меня клаустрофобия жуткая!Скажите,можно ли у вас сделать наркоз или примидикацию?И можно ли совмещать конрастирующее вещество с наркозом или транквилизаторами?Спасибо!
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Лидия  |  13-02-2017г.
здравствуйте. моему ребенку не могут поставить диагноз. все врачи рекомендуют ехать в республиканский центр диагностики но никто не дает письменного направления. в течении 2 месяцев мы ходим по врачам проходим анализы консилиумы рентгены узи и тд. температура с 28 октября. предварительные диагнозы асцит плеврит . жидкость в правом легком. 600 мл. боли. температура . быстрая потеря веса. за 5 месяцев 35 кг потерял. помогите что нам делать .
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
айгерим  |  29-11-2016г.
здравствуйте!хотела узнать есть ли аппаратное лечение глаз для ребенка ему три года.назначил врач Амблиотренер ежеквартально 10дней ПЛИЗ и крестики .есть ли у вас эти аппараты?и цену хотелось бы узнать.СПАСИБО!
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Сейлхан  |  07-09-2016г.
Саламатсыздарма, менің білейін дегенім 11 айлық қызымды ортопедке, невропатологқа көрсетіп және аяғын рентгенге түсіру керек еді осылардың бағаларын және қай уақытта дәрігерлерге бару керек екендігін білейін деп едім
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Кукебаева Гаухар Турсыновна  |  03-07-2015г.
Добрый день, мне 38 лет, 14 неделя беременности. Мой врач настоятельно рекомендует пройти у Вас ультразвуковой скрининг на обнаружение патологии у ребенка с дальнейшим направлением в перинатальный центр. По ее словам только Ваши результаты УЗИ принимает перинатальный центр. Получается Вы являетесь своего рода монополистами в этой сфере. Посетив Ваш сайт не обнаружила прейскурант цен на предоставляемые Вами услуги. По телефону мне сообщили, что с 17 до 18 часов ежедневно я могу записаться на прием к специалисту. Хотелось бы узнать данный вид скрининга является платным или нет. Если услуга платная сколько это стоит? Как мне известно большинство Ваших услуг являются платными, в таком случае, почему на сайте нет сведений о ценах на услуги? Не все люди имеют возможность прийти к Вам за информацией. Заранее спасибо.
просмотреть ответ ↓
скрыть ответ ↑
Форма отправки сообщений
Ваше имя: *
E-mail: *
Текст: *
Поля, отмеченные *, являются обязательными для заполнения.

Дәрігерлерге сұрақтар